marți, 5 februarie 2013

Testul culorilor (6-9 ani)






Cupicul ştie ce înseamnă ROGVAIV? Face experimente amestecând nuanţele şi culorile? E interesat de asortări? Înseamnă că e pregătit pentru un test cromatic special pentru avansaţi, pe care îl va trece cu brio.




  1.  Sunt nuanţa care apare din amestecul de albastru şi verde şi poartă numele unei pietre preţioase. Numele meu este..........





  1. În curcubeul culorilor, stau între albastru şi violet. Numele meu îl poartă şi o hârtie de multiplicat. Sunt culoarea..........





  1. Eu mă prezint direct: sunt nuanţa rubiniu. Mai ştii şi alte culori care provin de la pietre sau metale preţioase, fructe, flori etc.?





  1. Ai auzit că există culori calde şi culori reci? Poţi să dai două exemple din fiecare?





  1. În numele meu este compus din două cuvinte lipite. Unul reprezintă o altă culoare, celălalt un corp ceresc. Ce culoare sunt?





  1. Dacă mă amesteci cu galben, vei avea culoarea portocaliu. Sunt culoarea.........





  1. Sunt o singură culoare, dar am două nume. Mi se spune şi gri, şi cenuşiu. Mai ştii o altă culoare cu două denumiri?





  1. Sunt ultima culoarea din curcubeu şi floare a căpătat numele meu. Mă numesc......





  1. Eu sunt puţin mai complicată, dar mă vei ghici îndată. Sunt un amestec de verde şi maro, dar rimez cu gri. Mi se spune.......





  1. Îmi plac toate culorile şi le adun pe toate şapte într-un arc. Apar pe cer, după ploaie. Sunt........







Răspunsuri: 1) turcoaz; 2)indigo; 3) sidefiu, argintiu, auriu, ruginiu, vişiniu, portocaliu, trandafiriu, liliachiu; 4) roşu, galben, albastru, verde; 5) alb şi astru = albastru; 6) roşu; 7) portocaliu = oranj; 8) violet; 9) kaki; 10) curcubeul.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu